woensdag 13 februari 2013

Shoplog: Essence & Catrice nieuwe producten en meer

14 opmerkingen:
 


Heey,
In deze video laat ik je zien wat zoals uit de nieuwe collectie van Essence & Catrice heb geshopt + nog wat andere producten.
Veel kijkplezier!!!




Op een gegeven moment valt het geluid weg. Ik heb geen idee hoe dit kan. Ik heb hem 6 keer opnieuw gefilmd en geupload maar het geluid blijft weg vallen. Ik heb geen idee hoe ik het geluid terug krijg.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het geluid weer terug krijg?




Wat heb jij uit de nieuwe collectie van Essence & Catrice geshopt?

xoxo

14 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen. Ik heb ook het absolute nude palette en de concealer van Catrice gekocht :. op een gegeven moment had het filmpje geen geluid meer. Klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, staat op een gegeven moment ook in beeld, ben nu aan het proberen om er een muziekje onder te zetten.

      Verwijderen
  2. Oh leuk! Ik ben zo benieuwd naar de BB cream en concealer. En ook naar het eyeliner pencil en NUDE palette haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van de concealer kan ik al vertellen dat ik hem nu al fijn vind!!

      Verwijderen
  3. Ik moet nog gaan shoppen. Leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aankoopjes! Ik ben heel benieuwd naar de concealer! De BB cream heb ik laatst zelf ook gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel geshopt zeg! Vooral naar de concealer en naar het nude palette ben ik benieuwd. Ik heb zelf de beautyblender van Essence gekocht en ik ga binnenkort meer halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke blog heb je trouwens! Ik volg je op GFC, twitter en Bloglovin!

      Verwijderen
    2. Thnx, lief van je! De make-up sponge van essence heb ik niet maar die wil ik wel graag proberen

      Verwijderen
  6. Ik durf eigenlijk niet de Kruidvat in, bang voor waar ik dan allemaal mee naar buiten kom. Leuke dingen heb je gekocht. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben al naar drie kruidvat gegaan en ze hebben ze nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil die concealer, ben er benieuwd naar. Leuk blog dit.
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuke aankopen ! Ik ben zo benieuwd naar de BB cream en concealer.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff